sencokbiliyon bende de çıktı ve evde ne denediysem olmadı. Doktora gittim iki merhem, bir tane de damla verdi. Nolur nolmaz doktora gidin, hafife alınacak bir şey değil.
Doktor bana iltihabın akmadığı durumlarda ameliyat gerekebiliyor dedi ama şükür geçti benim. İnşallah geçer sizinki de.