Honey Çocuğunu bu hastaneye kontrole götüren anneler, ordaki çocuk doktorlarından hangisine gidiyorsunuz, hangisinden memnunsunuz ?
Omerligunler canimoglum53 memnun kaldınız mı murat beyden bana pek iç acıcı gelmedi bende 1 kere götürdüm
Honey canimoglum53 bende Mine hanıma gidiyorum, tatlı bir kadın ama ne biliym oldu bittiye geliyor sanki muayene
canimoglum53 Omerligunler basta seviyordum sonra sinir oldum gitmiyorum artik ama bilgi olarak memnundum
Nurrcem Honey tamamen aynı fikirdeyim ne olduğunu anlamıyoruz bile.. cepten zaten ulaşamıyoruz iyi bir doktor arayışındayım..