fonfofen aryabebek473_ buhar makinesiyle çok iyi nefes alıyorlar.e bebekten uygun fiyata sahip olabilirsiniz.Ve burun açıcı yokmu ağzınızls çekebileceğiniz.Şırıngayla falan su vermeyin çok zararlı.
eylulalyaa Şuan damlasız yapabilirsiniz elinizde yoksa aspiratörle çekin . Yarından itibarende elinizde serum fizyolojik bulundurun . Ben temin edemediğimde 1çay bardağı suya çay kaşığının ucu kadar tuz atıp damlatıyorum burnuna daha sonra çekiyorum