Ben sistosel ve rektosel ameliyatı oldum onun yanında da vajina daraltma yapıldı zaten idrar sarkmam düzelince içeriden de düzelecektir dedi fazladan dışarıdan da estetik güzel bir dikiş yaptı eski normal doğum dikişlerim acıtıyordu tanga giyerken dikişsiz olsun diye şuan dikişli dikişsiz hepsini giyiyorum çok memnunum. 6 hafta kadar zorluk çektim sürekli batikon temiz tuttum aynı normal doğum gibi bakıyorsunuz. Ağır kaldırmam yasak 5 kg fazlasına çıkamıyorum kızımı da kucağıma alamıyorum tekrarlama olasılığı yüksek diye Bu arada ikinci doğumumda sezeryan oldu ve tekrar çocuk istemediğim içinde ameliyatı oldum.. Eğer çocuk düşünüyorsanız ve normal doğum kesinlikle doğumdan sonrw düşünün zaten eğer normal yapacaksanız doğum esnasında güzel dikiş atarlarsa ekstra ameliyata da gerek kalmaz.