sevdaekayra
Doyuyorsa az emmesine takılma belki sütün yağlıdır belki tazyikli geliyordu kilo alımı iyiyse az emse bile sütün ona yarıyordur. Denemekten vazgeçme bence çok ağlarsa zorlama tabi ama ara ara dene bi bakmışsın tutuyor. Benimde 2.5 ay oldu yeni yeni düzeldik sayılır.