Essr hangi bacteri bılmıyorum bacteri üredi yazıyor hepsinde hastaneden cıktık tan sonra sikayetlerı gectı bızım akıntımız vardı vajinal ben oyle anladım zaten ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum bol sıvı vermeye calısıyorum ara ara akıntısı oluyor ya hemen suyu fazla verırım yada anne sutu verrim sık sık idrarla atsın diye kusması da devam etti bı süre daha ama alerjiden kaynaklı suan yok sükür 🙏💕