Obsesifkompulsifbozukluluk ysmnabd yani doğuştan olan bir şey değişmez bence kulağı da çok tatlı bu arada anormal bir şey yok 🖤
ecebyk ysmnabd Evet düzeliyor oğlum ilk doğduğunda elf kulaklım diyordum 😂 6 aylığız çay kaşığı kadar kulakları var😂😂
Dedektifgadget ysmnabd kızımda da benzer var doğuştan bence düzelmez farketmez bu bir kusur değil ki 🥰
ysmnabd Obsesifkompulsifbozukluluk yarın öbürgün okulda zorbalığa uğrar diye çabam yoksa benim için şekli asla önemli değil sağlıklı duysun da
ysmnabd kubra00k içime su serptiniz çok üzülüyorum böy olduğu için iki tane çocuk doktoru düzelir dedi ama ikisi de çok ilgisizdi benim gibi olan anneler var mı buraya sormak istedim
zeyaslmel ysmnabd yapışık olan düzelmiyor oğlum 4 yaşında düzelmedi onun için kulağa pamuktan kalıp tarzı viseyler yapıyorlar ben çok geç gördüm bi araştırın
Obsesifkompulsifbozukluluk ysmnabd en fazla ameliyat olur ileride kendisi rahatsız olur ise annesi her şeyin çözümü var şükür