Kızlar yaklaşık 1 haftadır yüzümde tek kolumda ve göğsümde oluşan kırmızı kabarcıklar var küçücük ve doktora gittim alerji dedi ilaç kullanıyorum kaşınıyor ama kaşımıyorum geçmiyor da elimi sürdüğümde iğne batar gibi sızlıyor küçük küçük sivilce gibi ama değil yaşayan var mı acaba