1.5 yıl oldu doğum yapalı ama hala kendime gelemedim . Birşeyler yapmak için hep çocuğumun uyumasını bekliyorum yemek dahi yemiyorum çünkü yediğim yemekten birşey anlamıyorum .o uyuyunca da yemek yiyip çay kahve içiyorum bu seferde uyku vaktinde ben dinlenmemiş oluyorum uyanınca yorgun oluyorum . Artık o uyanıkkenden de uyurkende sadece oturuyorum psikolojim normal değil sanırım