Kızlar ilk bir ay bebeğim anne sütü aldı fakat sonrasında sütüm kesildi artık yok mama ile beslenmekte. Şöyle ki göğüslerim zaten küçüktü önceden de ama en azından küçük de olsa biraz dolgundu doğumdan sonra süt de kesilince fısss diye söndü ve hiç beğenmiyorum şu an çok cılız.. sizde de benzer durum oldu mu ? Sonrasında egzersizle filan mı dolgunlaştırıp toparladınız ?
Kız benim bebekten zamanım da yok egzersize .. vallahi wc ye bazen zaman bulamıyorum 🥲🫠