Aynı benim kızım. 13 aylık
Ve 8.5 kg ..
Sabah mama diye gözünü açıyor. Biz yemek yesek pesimizde mama diye dolasıyor.
Yemek desem anlıyor baslıyor söylenmeye mama diye
Ama her ay en alt sınırdan kilo alıyor.
Bu yemeğe daha fazla kilo almasını beklerdim 🤣ama sağlıklı olsunlarda kilo artık takılmıyorum🤲🏻
Bu arada hareketli bir kız yürümesede henüz tırmanabilir