Hlmeoner İki gündür geceleri ağlayıp duruyor . Bi susuyor sonra tekrar başlıyor . İlk gece bir yeri ağrıdığını düşündüm şimdi yine aynı şey oldu ? Diş sancısı mı acaba ?
AntiSosyallKelebek AntiSosyallKelebek Başka bırıne yazacağım yorumu buraya yazmışım 🙈 çok özür diliyorum
kubra00k Diş çıkarma dönemi hep öyle geçti, gece çığlık çığlığa ağlamalar uyanmalar.. gerçi hâla bitmedi.. calpol ver rahatlar