Kızlar benim iki tane buzdolabım var biri büyük biri de Altus’un büro model normal buzdolabının bir tık küçüğü demin garip garip sesler geliyordu buzdolabından arkasına dokundum ateş gibiydi içinde derecesi var 5 deydi ben 2 ye aldım hemen soğudu arkası ve ses kesildi sizce doğru mu yapmışım neden ısınmış olabilir korktum açıkcası