balim16 aynı şeyleri yaşıyoruz benim kızım da ağustosta 3 yaşına girdi , deliriyoruz hepimiz 😂 , istiyorum diyip konuyu kapatmaya çalışıyor sürekli , istediği şey olmayınca da sinir krizleri geçiriyor , Allah ım hepimize sabırlar versin , bu böyle bi süre devam edecek kabullenmekten başka çaremiz yok , kızsak da değişen bişey olmuyor çünkü , asla anlamak istemiyor aslaaaaa