Gencanne19 çok şükür bütün testler temiz çıkmış. Birimde başımıza tam iki aylıkken gelmişti ateş ve inleme bir sorun yok bol bol emzir ve hep yanı başında ol sarıl öp kucağında gezdir Bezini sık değiştir bir kez çiş yapmış olsa bile.Kalabalıktan uzak dur misafir kabul etme bu durumda bağışıklıkları düşüp hemen enfeksiyon kapabilirlermiş demişti doktorumuz bazen böyle sebepsiz ateşler olabilirmiş. Bizde öyle yaptık harfiyen uygulandık çok şükür iki gün sonra ne inleme ne ateş kalmadı. Çok geçmiş olsun Kuzucuğunuza🙏🏻ve inşallah yeryüzündeki hiç bir bebek ve çocuk hastalanmasın🤲