Ben çarşamba ameliyat olacağım ameliyata yonelık proteın ve vitamin kullanacakmışım sonrasında kendi ılaclarımada devam edebilecekmısım emzırme konusunu bılmıyorum ama süte geçen bisey olacağını düşünmüyorum aneztezştş o sürede atmış olursunuz sagdıklarımızla ama süt kesılır mı acaba onu doktor daha ıyı bılır ben mamayla beslıyorum bebegımı o yönden bılgım yok