Geveze_yazar 8162648 kesinlikle schafer alın derim net🥹4 senedir kullanıyorum ve ilk günkü gibi çok güzel ve köpüklü yapıyor ❤️arkadaşım benden esinlenerek hemen aldı arzum markası,1 sene olmadan köpüksüz yapmaya başladığı gibi sorun çıkardı en son bozuldu…
asell13 8162648 fakir mono . 3 senedir kullanıyorum sorunsuz gayet güzel günde 3-4 defa kahve yapariz fix. Öyle fiyatı uygun diye rast gele almıştım iyi çıktı
Masalbebee 8162648 4 senedir beko kullanıyorum güzel ama eğer bozulursa karaca almayı düşünürüm çünkü diğer elektrikli ev aletleirm karaca takım olur hemde seviyorum markayı
Themom_ 8162648 Tekli bende var 2li anne de İkisi de harika🫶 Tekli olan da 4 tane birden yaptığım oldu yani tekli olduğuna bakmayın siz😅
Themom_ 8162648 @Masalbebee karaca hiç iyi değil asla asla asla önermiyorum çeyizimle hüps almıştım 1 sene 4 kere servis gördü asla değişim yapılmıyor bende sinirlendim çöpe attım arçelik telve aldım direk.
_YanakReisinAnnesii 8162648 korkmaz alma da ne alırsan al , korkmaz alırsan kömür tadında kahve içmek zorunda kalırsın 🥲😂😂
asell13 8162648 aynen canım bende çok kişiden duydum bi kaç aya çöp o yüzden karaca almadım normal uygun bişe olsun dedim iyi çıktı