akkutlu guls_m emziğe bir şekilde alıştırın sürekli mama içerse obez olur çocuk. Benimki de atıyor emziği önüne bir kıyafetini koyup tutturuyorum düşmesin diye
guls_m akkutlu uyanık olunca hareketli bir bebek,obez bir durumu yok aslında çok çaresiz kaldım fikir almak istedim 😔 çok teşekkür ederim cevabınız için
akkutlu guls_m tabiki değildir de bebekler anne karnında başlar emmeye o bir refleks onlar için moralinizi bozmak için söylemedim yanlış anlamayın eğer doymadığını düşünüyorsanız 2 saatte bir 60 cc olarak deneyebilirsiniz
guls_m akkutlu estagfurullah yanlış anlamadım 🤗 ♥️ deneyeceğim dediklerinizi, yavrumu öyle ağlarken görünce içim parçalanıyor
kubra00k Ver gitsin ya. Benim oğlanda hipp mamayla büyüdü. Şuan 1 yaşında mamayı kendi bıraktı. Ozamanlar kutu kutu alıyor yetiştiremiyorduk. Dediğin gibi biberon boşalıyor dolduruyordum. İçir sen , yeterki içsin boşver karnı doysun
guls_m kubra00k Kübra hanimcim zaten bir tarafım o kadar kırık o kadar yaralı ki yavruma sütüm nasip olmadı 😔 kendimi çok sucluyorum..mamayma bile doyuramiyorum yavrumu psikolojik olarak bitmiş durumdayım 😔
Busrasemih guls_m aldığınız yere iade etme şansınız yokmu peki diğer formül mamadan alsanız çünkü hipp doyurmayacak bebişinizi
aslm1453 Aynı sorunu bende yaşıyorum biberon da öyle bi çekişi var ki meme az geliyor diye iyice Burak’tı bebelac kullanıyorum bende başından beri