Minigim2 vivenseden L koltuk aldım bundan yaklaşık 6 7 sene önce ve şuan koltuk odadan odaya taşıma gerekçesiyle olsa gerek hafif bir kırığı var ama onun dışında 10 üzerinden 6 7 veririm koltuğa. F/P ürünü yani. Showroom a gidip gördüm ve gerçekten güzel mobilyaları vardı. Şuan ürün yelpazesi daha geniş olsada teslimatta süre sıkıntısı yaşadık bizde. ( ki bence bircok firmada oluyor bu)Çoğu kişide bundan muzdarip. Yani geç getiriyorlar ve geç geldiği için 6 7 sene önce işte 50 tl bi hediye çeki verdiler ozamana bi sehpa belki alınırdı. Şuan sayfasında çocuk odası vardi diye hatırlıyorum alirken iyice düşünün arastirin Nasıl bisey ariyorsunuz bilmiyorum ama ben instada bi sayfadan aldım mağazası olan. Orda da teslimatta 2 ay beklettiler. Mdf olunca üretim uzuyor vb sebeplerle. Yine fiyat performans benim de aldığım ama görünüm kullanışlı ve depolama olarak memnunum. Uzun yazdım kusura bakmayın ama inşallah yardımcı olmusumdur🥹🌸