iposs 1 yaşında kızımın memelerinde şişlik fark ettim sağ memesinde daha fazla. Anne sütü almıyor yenidoğan zamanında da olmuştu anne sütünden geçen hormonlardan olur demişti doktorve geçmişti. Ama şuan emzirmiyorum. Neden olur yaşayan var mı?
Fadikfs 2 yaşında bizimde öyle ultrason çektirdik büyüme var tahlil yaptırdık hormonlar dengesiz.doktor mini ergenlik dedi endokrine götüreceğim