Kızlar merhaba Kız kardeşim boşanma aşamasında dilekçesini verdi eşi ile evlilik içerisinde alınan ev ile araba var dilekçeyi verdiği günün ertesi günü tedbir kararı çıkmış ev ile arabaya,yalnız bu olayın üzerinden 12 gün geçti eşi dolaylı yol ile ev ile araba üzerine tedbir kararının çıktığı gün tarihli icra koydurmuş bu gün msj atmış borcum vardı ev ile araba üzerinden senet vermiştim icraya verdiler sana bişey düşmez demiş aklı sıra hakkı olanın yarısını vermemeye çalışıyor kız kardeşimin çok canı sıkıldı ne yapması gerekiyor hiç bir fikrimiz yok bilgisi olan lütfen yardımcı olsun.