_Goktugunannesi__ emilia üstüne birde hasta 3 te kalktı kalkış o kalkış hala uyumamak için direniyor oynarken hiçbişey si yok uyumaya geçince iç çekmeye başlıyor🙄gözleri kan çanağı oldu Bizim baştan beri uyku sorunumuz var zaten ne gece ne gündüz kesintisiz uyumuyor
3kedili2bebekli Aselinannesi0655 bir de nurse harveys deneyin onu çok ovuyorlar bende sap simplex kullaniyordum memnundum ama her bebek farklıdır