İyi geceler, bizde tuvalet eğitiminde 5nci gündeyiz. Oğlum 34 Aylık hâlâ altına kaçırma oluyor 15 dk 20 dk ya bi soruyorum tuvalete götürüyorum. 5 gündür gece 2 de ve 5 te kaldırıp tuvalete götürüyorum büyüklerimden gece 2 de çocukların çiş saati diye bişey duymuştum :) dedim bari bende uygulayım :) bakalım belki biraz geç öğrenecek ama inşallah öğrenecek inanıyorum ;))