Bebeğim 6aylıkk sarılık küvez kolik meme tutmama algılar malgılar derken 6sya geldik bi dönem lokma koyamadım ağzıma tuvaletimi zor yapıyordum. Şimdi oyuncakla oyalandığında şarkı dinlediğinde ben bi kahve içiyorum ara sıra sonra o oadar vicdan azabı çekiyorum ki tek bıraktım diye. Sanki hiç ilgilenememişim gibi geliyor bazen kızım uyuyo ben bi üzülüyorum bi kahır ben de insanım diyorum sonra boş yere böyle düşünüyorum diyorum ama yine üzülüyorum. Uykuya direnip hafif ağlansa mıkırdansa hiç dayanamıyorum :( başka bişeyle oyalanması benim kendime vakit ayırmam bana vicdan azabı çektiriyor