Mama kötü birşey değil. Takviye olarak verin bence sonrası daha zor oluyor. Kızım 11 aylık ek gıda ile arası yok kilosuda geride şuan ideal kilosuna ulaşsın diye doktor doktor gezdiriyoruz. Ama bebekken kg önde giden arkadaşlarım rahat ediyor. Bende gazı var diye arayı açtım kg alımı 4 ayda daha da yavaşlıyor. 6 aydan sonra nerdeyse durdu desem yeridir. Hiç riske atmayın