Oğlum 2.5 yaşında. Yemesi uyumasi herrr şeyi ayrı bir sorun. Kreşte uyutuyorlar evde de gece 12 den önce uyumuyor nerdeyse. Tam 1.5 saattir uyutmaya calisiyoruz uykusu var ama destekli desteksiz hiçbir şekilde uyumuyor. yemek desen makarna bile yemiyor sürekli onun yiyeceği içeceği şeyleri yapmaya calismak düşünmekten de yildim. Önüne ne koyarsan koy tadına bakmaz eliyle iter. Kreşte aksama kadar yemek yemez. Bir ekmek Bir elma ile durmuş bugün tüm gün ben artık ne ne yapacağımı şaştım. Öğretmenleri, onu gören doktorlar yaşına göre hareketleri ve gelişimi farklı yasitlarina göre değil daha büyük gibi diyorlar. Fazla olan hiçbir şeyi sağlıklı bulmuyorum akıl sağlığımı kaybetmemek için artık her şeyi salmak zorunda kalacağım bir noktadayım. Bırakacağım ne yerse yesin ne zaman uyursa uyusun sınır minir kontrol montrol hiçbir şey olmadan rastgele büyüsün vallaha ben deli olacam nolur bişey deyin yalnız değilsin deyin ben hiç iyi değilim hiccc 😥😥😥 resmen yıllar önceki o özgür ve dertsiz hayatıma özlemle geçecek ömrüm ben mahvoldum ya.