szngn Selam kızlar 5,5 aylık oğlum var vitaminlerim 2. Aydan sonra bitti ve biraktim. Ama çok halsiz yorgun ve bitkinim her yerin ağrıyor bana beni dinç tutacak bir takviye onerirmisiniz. Bebegim emiyor sadece bu arada.
Merveio14 szngn isterseniz önce bi kan testi verin. Önerdiğim takviyeyi doktorunuza danışın yinede ama ben İ mom latte kullanıyorum memnunum sabahları daha dinç uyanıyorum