kızlar bu ay döngüm 39 gün sürdü aşırı regl sancısı çektim en sonunda çamaşırımda kan gördüm ped taktım ama avuç içinden bile küçük kahverengi akıntı oldu daha da devamı gelmiyor 2 kez kan geldi çok az onun dışında yok daha 18 aylık oğlum geçen ay da ertesi gün hapı kullanmıştım onun etkisi olabilir mi bu nasıl regl ben anlamadım test yaptım 3-4 kez negatif hamilelik olabilir mi