İyi aksamlar. Oğlumda bugün öğleden sonra döküntüler çıkmaya başladı üst baldır bölgesinde ve 2 3 tane kadar da kolunda. Eşim işten gelince hastaneye götürdük aklıma ilk su çiçeği ve kizamik geldi ama doktor değil bisey ısırmış vücut reaksiyon gösteriyor dedi. Sayısı fazla olduğu için bisey ısırmasını göz önünde bulundurmamistim. Kaşıntı varsa iğne yapalım alsın dedi olmadığı için yaptırmadık ve alerset surup verdi biraz önce ayağında da çıktığını gördüğüm için şurubu verdim. Yan etkisi uyku hali olur dedi. Bu ilacı kullananlar var mi? Siz de nasil Bi yan etki yaptı?Etkili Bi ilaç mı? Çocuğuma ilaç kullanmaktan korkan biriyim bu saate de verdiğim için kafam karıştı acıkcasi