kuzucugu Bebeğim kasıgı tamamen reddediyor başına gelen varmı blw şeklinde beslemek istiyor önüne koyuyorum kendi yiyor
maygirl kuzucugu verin kendisi yesin bnm kizmda ayni hem bu sekikde daha cok yiyor hem bn rahat ediyorum kndisi yemesi daha guzel bnce
melikeuraz Öyle yemek daha kolay geliyor maalesef bende öyle yapıyorum oğlum ds kaşığı kullanmak istemiyor Arada elini ben tutup birlikte ağzına götürüyoruz öyle öyle alışacak umarım kolay gelsin 🙄