Kızlar 6 aydan beri ek gıda çok iyi gidiyordu şuan 8 ay 15 günlük olduk ve ben hala aynı çeşitleri yedirdiğimi farkettim ve şuan tıkandım. 2 ana 1 ara öğün yapıyodum. Ana öğün kahvaltı ve akşam çorbaydı ama farkettim ki daha katı mı yedirmem gerekiyor artık. Kabızlık korkusundan hep dikkat etmişimdir. Siz kaç ana öğün kaç ara öğün yapıyorsunuz. Biyerde 3 ana 2 ara öğün yazıyordu 👀 ben şokkk