İyi akşamlar 🙏🌸
Hanımlar bekarken hep jilet ağda böyle gidiyordu daha sonra hamile kaldım aglamı kendim yapmaya başladım ve doğru aldığım için ağda ile baya azalttım,neyse doğumdan sonra lazere başladım zorlanmamak adına gittim ama ne o acıyı çektiğine değdi neden ise yaramadı gittiğim yerde hani sıradan bir yer değildi 🤦şimdi evde epilasyon yapıcam dedim makine var saydam iki kez yaptım bebeğim var 16 aylık yapamıyorum,ve şimdi aklıma geliyor agdaya mi dönsem acaba diye tertemiz olan halimi özledim artık sizce ne yapmalıyım 🙏🙏