zeytininanasi Gidip mağazadan almanızı öneriyorum eğer kurulum seçmeyecekseniz, eğer şansınız benim gibiyse adamlar sadece teslimat ile mükellefmiş, yukarıya çıkaramazlarmış. Kurulum in de ekstra 500-700 tl arasında bi rakam cıkıyor. Gelen malzeme de mutlaka kusur oluyor.