Mce Bebeğim 16 aylık ve çok sık uyanıyor. Nedeni ne bilmiyorum. Uykusuzluktan sersem geziyorum. Ve artık çok zorluyor bu durum dayanamıyorum. Ne yapmak lazım ,böyle olup düzelen var mı?
Melekmirac Mce benim 7 gün sonra 24 aylık olcak o kadar çok uyaniyoki sayamiyorum artık emmiyoda 6 7 aylık bıraktı memeyi sadece mama içiyo bide normal yemek mama bı sabah bı iki gece veriyorum tamm ama gene uyaniyo gene uyaniyo
Mce Dogacelik olabilir. Ben de sadece 1 kere veriyorum gece. Vermemeye çalışiyorum ona uyanmasın diye. Kaç aylıkken kestiniz?
ikiaslanannesi Mce 16 aylık artık gece beslenmesi olmaması lazım kesintisiz uyuması lazım bence birkaç gün bir deneyin gece su icirin öyle öyle kesilir inşallah hem sizin içinde iyi olur
Mce ikiaslanannesi inşallah ya bunu deniycem zor olcak ama . 2 haftadır falan özellikle sersem gibiyim zırt pırt uyanmaktan
ikiaslanannesi Mce yok yok artık kesin. Kaliteli bir uyku uyuması gerekiyor artık. Hatta geç bile kalmışsınız gece mama içecek yaşı geçmiş yani. Birkaç gün zor olur ama alışır merak etmeyin
Mce ikiaslanannesi ya size nasıl teşekkür etsem 🥲 kızım uyandı ve suyu yanıma almıştım gördü içti ama baya içti sonra biraz salladım uyudu 😊 inşallah devamı böyle olur. Ben gece su vermeyi düşünememisim kendime kızdım da . Gündüz istiyor kendi normalde suyunu . Bundan yanıldım galiba. Gece emzirmesini böyle kesersek uykumuz düzelir inşallah 😊
10bugra05 Benim bebeğim 16 aylık artık gece kaç kez kalkıyor sayamıyorum gece meme vermiyorum su veriyorum yine aynı çözüm aramaktan yoruldum dün gece 4 de uyandı sabah 7 ye doğru uyudu bitik durumdayım tek başıma ayakta durmaya çalışıyorum
Mce 10bugra05 aynı valla ben emziriyordum ama bugün bırakıyorum gece emzirmesini. Aşırı sık uyanıyor özellikle gece
ikiaslanannesi Mce Çok sevindim inşallah böyle devam eder. Şuan havalar tam serinlemedi o yüzden susuyor ama kışın hiç kalkmaz su içmeye de ve Kesintisiz uyku uyur. Sabah uyanınca içer sütünü lıkır lıkır 😍 birkaç gün sabır sadece
Mce ikiaslanannesi ya evet susuyormus çocuk ya kıyamam benim aklıma gelip vermiyordum. Çok teşekkür ederim🤩