parsegemommyyy pasaklisinkukuli çocukla gezmek tabi ki evde kalıp kendimi mi yiyim bacım 🤪 dışarı çıkınca 2 insan görüoruz en azından sohbet muhabbet sevmece akşam oluo
kalbimegem pasaklisinkukuli ya sadece çocuğum ve ben Ya da çocuğuma bakacak biri ve ben Yanımda ekstra gelip hem çocuğa bakmayip hem sadece kendini düşünen insanları sevmiyorum bı poşet bile taşımayan var
mervekb pasaklisinkukuli ikisini de yapıyorum ortaya karışık 😅 keyfim kızımın nazını çekecek gibiyse dışarısı yoksa eve devam.
muzicelerim2 pasaklisinkukuli aklım ne kadar gezmeye git desede her seferinde burnumdan geliyor kalbimi dinleyip evde kalıyorum en azından ağlasada sızlasada rahat ama el evinde olmuyor
asrinhatasi pasaklisinkukuli dün 2yaşındaki çocuğumla 3günlük batum tiflis turundan döndüm. Zor bir deneyimdi özellikle sınırdan geçerken. Sürekli gezdi uyuyamadı doğru düzgün. Ama değdi bence. Gezerek alışacak bize inşallah biz gezmeyi seven ebeveynleriz.😅
mevy92 pasaklisinkukuli çocuk evdede yoruyoe disaridada 😀 ama disarida en azindan bende mutlu oluyorum tabi çocuğun disarida durmasınada bagli belkide bazi cocuk sevmez cafede oturmaz annesiyle sahilde misal
Minel-inannesi pasaklisinkukuli gezmek iyi de eve girerken kizimin aklinin hala attada kalipta yarim saat ciglik kiyamet aglamalarina alisamiyorum bi turlu yaa🤷
esilacigdem pasaklisinkukuli ne kadar bir daha cikmiycam desem de kendimi çocukla sürekli dışarda buluyorum 😁😁