ozgis1 5 gün önce sezaryen oldum. 5 gündür adet kanaması kadar kanamam vardı bu akşam birden bi ceviz büyüklüğünde pıhtı geldi. Bu saatte doktoruma ulaşamıyorum yarın sorucam ama normal midir bi korktum sanki
merveems ozgis1 normal doğum yaptım 3gün oldu bugün dediğiniz gibi bi büyüklükte pıhtı geldi normaldir diye düşünüyorum