masall1
Evet öyle dedi ama bunlar biraz da ezber şeyler bence. Yani 7 değil 6 olsa ne olacak. Biraz ortalama söylüyorlar hani. He bir de güzel söyleyebildiği 7 kelime olacak. Mesela patatese pıta diyor dedim onu saymıyor.
Cümle olarakta 2 yaşını geçmesini bekleyin, çocukta sorun yok açılacaktır dedi.
Mesela anneyi bile yeni yeni söylüyor bazen neeee diye sesleniyor bana bazen anne. Daha bu ay çözdü bunu mesela 🥲