myferimah Ecrininannes kız yok bugün regl olmam gerekiyordu ama olmadım hiç belirti de yok normalde sancım olurdu ama yookkk Duygusallık var amaaa🤷♀️
sekerbebeginannesi myferimah yıllar önce twitterda görmüştüm hala aklımda “Giderken ışıkları kapat, bu evde senden daha güzel bir şey göremeyeceğim zaten”
Gizmokzilla myferimah Yanlış insanın hayatında melek olsan, kanat sesinden rahatsız olur. Bu söz içimi çok acıttı ama çok çok doğru..
Birdunyabircennetannesi myferimah Bazı özlemlerin tarifi yok Ne kelimeler yetiyor yürekten geleni anlatmaya ne de susmak kapatıyor bazılarının geride bıraktığı boşluğu…
ENERCII myferimah Kurduğunuz cümlelerin sorumluluğunu taşıyabilecek kadar karakter sahibi olun yeter 😮💨