((((Adetime 8 gün kaldı çocuk düşünüyoruz ve istiyoruz o yüzden 8 gün kala test yapsam sonuç alırmıyım almasam bile hamile miyim acaba bilmiyorum)))
Dün birden diş ağrım başladı bugün hastaneye gittim iltihap topluyormuş çekim olacak 2 gün antibiyotik kullanmamı söylediler ben çok tereddüt ettim sizce ne yapmalıyım ağrıdan gözümü açamıyorum ağrı kesici içmedim bir şekilde idare etmeye çalışıyorum ama antibiyotik içsem birşey olur mu ki eğer gebelik varsa daha erkende bunun farkındayım ama erken gebelik testi alsam net sonuç alırmıyım bilenler yardımcı olur musunuz