Deletedmom781 Nasil kullaniyorsunuz ? Beslemeden once art arda agzina damlatsam olurmu ikisini birlikte
Esi-Arya Deletedmom781 Ben damaklı emziğinin üzerine damlatıp ağızına veriyordum, öbür türlü ağızını kapatabiliyor, boşa gitmesin damlalar🥰
BeYzAMm2019 Deletedmom781 ben ard arda veriyorum hiç birşey olmadı şimdiye kadar kızım 4 aylik. Mama kaşığına koyup ağzına veriyorum. D vitamini yağ gibi onu pek sevmiyor ama zaten o 3 damla . Gaz damlasını sapirdana sapirdana yiyor valla
bidunyamutluluk Deletedmom781 ben çay kaşığına damlatıp veriyorum ard arda verme istersen Bi 5-10 dk arayla ver
Gokcetmrs Deletedmom781 önemli olan gaz damlasını günün belirli ve aynı saatinde vermek, özellikle akşam
Esi-Arya Deletedmom781 Herhangi bir şekilde sorun olacağına dair bir şey dememişlerdi bana ama ben sabah gaz damlasını 2 saat sonra da D vitaminini veriyordum.
Gokcetmrs Deletedmom781 eczacıyım, öncelikle devit kullanın koledan değil, sabahları verin aç tok farketmez emziğe damlatma falan bilemiyorum gerek yok 3 4 damla damlatın. Bir damla dışarı gitsşn gitmesin önemi yok merak etmeyin
Deletedmom781 Gokcetmrs devitte var ama gaz olur dedikleri icin doktora syledigmde coledan yazdi aslinda 😔
Deletedmom781 Gokcetmrs daha kullanmaya baslamadim devitte var coledan da ama gaz olurmu dedigmde coledan verdi doktor o yuzden onu kullancakym o 1 damla devit 3 damla imis
Gokcetmrs Deletedmom781 devit çok daha başarılı bir damla hakkında birçok yayın var siz bilirsiniz tabi
NurR Deletedmom781 gaz damlası emzirmeden önce kullanılıyor D vitamini farketmiyor diye biliyorum ben öyle yapıyorum
Gokcetmrs Fatosssmomm valla benim doktorum(prof) devit kullanın dedi, babam (dahiliye profu) kesinlikle devit dedi
EymenkartalEnderasaf Deletedmom781 ben önce d vitaminini veriyorum fısfıslı 1 fıslıyorum sonra doyuruyorum bi daha ki emzirmede de gaz damlasını veriyorum sonra doyuruyorum 😊