kereminannesiyim hiçbir şey işe yaramıyor beden olarak da sarkiklik olarak da tek çözüm estetik operasyon. Ne kremler, ne spor, emzirme döneminin bitmesi bunların hiçbiri çözüm değil burdan söyleyim. Ben beden olarak memnunum 85im ama sarktilar ilk emzirme sonrası(3 yaşa kadar emdi) şimdi gene emziriyorum(1 buçuk senedir). Aralarda çok Ciddi sporlar yaptım asla işe yaramıyor tek çözüm ameliyat maalesef