Fatmademir- İyi akşamlar oğlum 1 yaş 3 aylık odasını ayıracağım fakat öncesinden gece emzirmeyi bırakmak istiyorum süreci nasıl yapabilirim fikri olan var mı
Eylulkaran Bende ayırdım 1 yaşında, gece yine uyandığında emziriyorum ama ilk su teklif ediyorum içip direk uyuduğu da oluyor. Deneyebilirsiniz belki ☺️