gurufasulyam2 gaz diye birşey yoktur mu 🤪 bu çıkardıkları ne acaba bebişlerin. Ama çoğu doktor sabredeceksiniz geçici bir süreç 3 aya kadar geçer diyor. Ben bir ara nurse harveys damla kullandım sanki çocuk daha kötü oldu ıkınıp duruyordu bıraktım artık kendi çapında çıkarmaya çalışıuor yavrum. Sabretmek gerekiyor cidden çunku ne kadar çıkarsalar da o içlerindeki gaz bitmiyor