pamugummm Herhangi bi maaş hesabın varsa tanımlama yapıp otomatik hesabına para yatabilir canım Gulay23 henüz yatmamıştır çünkü yattığı takdirde bankaya gönderildi ya da ptt ye gönderildi yazıyor
Oglanannesi Gulay23 canim bende e devletten bakiyodum ödeme asamasinda yaziyordu 3 ayi gecti gttm baktim yatmisti 3 ayi gectiyse git bi bak derim
Busragny Gulay23 bende de öyle yazıyordu iki ayı doldurmak üzereydi tesadüfen pttnin önünden geçerken bakayım dedim ve yatmıştı. Bazen sistemde bu tarz hatalar oluyor kontrol edin dilerseniz 😊