Kızlar bebeğim 23 günlük erkek. Geçen hafta salı günü tartilmistik saglik ocaginda. Bugun yine tartildik kilosu ayni 3750 gram geldi. Hic kilo almamis bir hafta icinde. Ama bezleri hep cişli. Günde 4 5 kaka yapiyor. 150 ml sutum geliyor. Doktor yeter bebege diyor bu sut miktari icin ama kilo almamasi uzdu. Hic basina buna benzer bir durum gelen var mi?