findikimfistikim baba, babam, abla, anne, annem, dede, anane, al, mammam (meme demek), meme, gel, ne, Ömer, nene, düt, araba sürerken de değişik bir ses yapıyor. Bazı kelimleri aklıma gelmedi.
Onun dışında söyleyipte bir daha demediği kelimeler var. İşine gelince söylüyor çoğu kelimeyi. Babaanne, gel, ev, nerde, noldu gibi kelimeler.
Bazı kelimleri tam değil biraz anlamsız ama bizim anladıklarımoz var. Aşkım gibi 😅😅
Ama bana geri geliyordu kelimeleri arkadaşımın çocukları daha fazla kelime konuşuyor. Ekran yok. Çok fazla sosyal bir bebiş oğlum. Çok yaşıtı arkadaşı var. Onun etkisi sanırım. 13 aylık 17 günlük oğlum. Arkadaşları da ay olarak hemen hemen aynı. Bir de oyun grubuna gidiyor 9. aydan beri.
Şu sıra herşeyi fırlatma atma huyu var