GiybetReis Kızlar şimdi ben sabah buzluktan kıyma çıkardım. Onunla bugün börek yaptım. Fazla geldi. Pişmiş şekilde tekrar buzluğa koysam sağlıksız olur mu😅 ay hiç bilemiyorum böyle şeyleri
anneyimannea GiybetReis ben bazen kıymalı börek yapıp buzluga atıyorum daha bir şey olmadı yaşıyoruz 😁
tineanigra GiybetReis pişirden sonra tekrar dondurulabilir sıkıntı olmaz. Ben çözdürdüğüm artan kıymaları kavurur tekrar dondururum
Minel-inannesi GiybetReis at bisi olmaz. Vakitsiz zamanda hazir oluto elinin altinda. Ben bazen buzluktan barbunya bezelye cikaririm, pisirince 1porsiyonluk atarim dolaba dursun elimin altinda hazır pismis yemek diye
kahvepres GiybetReis hic bişi olmz 1 hafta önce baya karnıyark icim kalmştı dün yaptm dondrcdn cıkrp sağlamız şuan🤣
GiybetReis anneyimannea ya bende kasaptan alıp hemen yapınca buzluğa atıyorumda hiç buzluktan indirdiğimi pişirip tekrar buzluğa koymadım. Ondan bilemedim😅
Kuzucukumsu @“erkapdan”#p32698983 gıda mühendisleri pişirildikten sonra buzluğa tekrar konabileceğini söylüyor
anneyimannea GiybetReis ben kiymayi pişirip kıymalı börek yapıyorum eğer fazla gelirse böreği atıyorum buzluga sonra pisiriyorum ama iç harcı pişmiş oluyor hoc değişik tat gelmiyor