ftmalparslan 👋 bize iyi geldi bende çok mama kullandım hiç biri iyi gelmedi erken doğum oldu bağırsakları tam gelişmediği için inanılmaz gazlı sürekli ıkınan bir bebekti ben hala veriyorum 3 numaradayız 14 aylık bağırsak sorunu yaşamıyoruz gerçekten zaten bu mama sindirimi en kolay olan mamadır bebekten bebeğe de değişir ama hipp organik combiotik candır ben memnun kaldım bağırsak sorunumuzu çözdü bizim