Adakusss kubrace balla ben bebeğimi hiç zorlamadım (slikonu bırakmak için biberon hiç kullanmadık) yeterki emsin dedim sürekli steril ettim slikon göğüs ucunu 9 ay kullandık 9 ay sonunda kendisi istemedi bıraktı 🫠
crybaby kubrace ben ilk emmediği için biberonla mama verdim emmedi silikonla emzirdim bir ayın sonunda silikonu kendi bıraktı biberonu da kestik sütüm arttı mamaya gerek kalmadı
tontonanne kubrace biz 5 aydır ikisinide kullanıyoruz silikonu bıraktırmadim biberonuda disar çıkacağımız zaman kullanıyoruz
crybaby kubrace denemek için silikonsuz emzirdim tuttu direk sonra da hiç takmadım aradı ama vermedim özellikle geceleri hiç anlamıyorlar gece deneyebilirsiniz