Mommy65 önceden de gidiyormuşsunuz anladığım kadarıyla. Gidip gelmenize alışkın yani. O yüzden büyük bir problem yaşamazsınız inşallah. Tabi ki vedalaşın ama ağlasa bile vedalaşmayı uzun tutmayın. Bebeğiniz büyümüş zaten sizi anlar ona bol bol anlatın bakıcıyla kalacağını güvende olacağını. Sizin de her zamanki gibi gidip geleceğinizi sonra oyunlar oynayacağınızı vs. Bakıcıyla önceden siz varken biraz vakit geçirse iyi olurmuş aslında ama öyle bir şansınız yok sanırım şu an yarın bırakacakmışsınız. Umarım ilk gününüz ve sonraki günleriniz sıkıntısız geçer